Күні: Өтетін орны:
Тақырыбы: көңілді сөре
Мақсаты: оқушылардың шапшаңдыққа, дәлділікке баулу, денсаулықтарының шымыр да мықты болуына ықпал ету, салауатты өмір салтына, әдемілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: шарик, доп, қапшық, ракетка, арқан, ысқырық, секундомер.
Жүру барысы:
Құрметті көрермендер, ұстаздар! Қош келдіңіздер! Бүгінгі ойынымыздың турларымен таныстырып өтейін:
Доппен жүру
Шарик түсірмеу
Қап киіп жарысу
Кім жылдам
Көп болып жүгіру.
Арқан тартыс.
Команда капитандары жарысы.
Ал біздің сайысымызды тамашалап қана қоймай, әділ бағаларын беретін әділқазылар арамызда отыр:
1.
2.
3.
Ойын барысында ескерілетін мәселелер: оқушыларды қатыстыру, екі команданың ұпайын есептеп, жеңген команданы анықтау, марапаттау. Әр ойынның қорытындысын айту. Ендеше сайысымызды бастаймыз!
Доппен жарысу
Оқушылар екі командаға бөлінеді. Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрғандардың қолында доп болады. Мұғалім белгі берісімен доп ұстаған екі ойыншы жүгіре шығып, допты баскетбол ойынының тәсілімен тездете алып жүріп, жалаушаны айналып келіп, допты өз командасының келесі ойыншысына береді де, өзі саптың ең соңына барып тұрады. Тапсырманы ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді. Қай команде бірінші келсе, сол команда жеңіске жетеді.
Доп қолдан шығып кеткен жағдайда, сол жерден қайта жалғастыру қажет. Белгі берілмей тұрып алаңға жүгіріп шығуға болмайды. Допты өз әріптесіне беру мәре сызығында орындалады.
Ойынның мақсаты-мәреге өзгеден бұрын жетуге тырысу арқылы жылдамдықты арттыру.
Шарик түсірмеу
Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрған ойыншы допты екі тізесінің арасына қыстырып алып жалаушаны айналып келу қажет. Тапсырманы ойыншылардың бәрі орындап шыққанша ойын жалғаса береді.
Қап киіп жарысу
Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Мұғалім белгі берісімен Саптың ең алдында тұрағн ойыншылар екі аяғын қапқа тез кигізіп, екі қолымен жоғары жағынан ұстап ілгері қарай секіректей жүгіріп, жалаушаны айналып келеді.Осы ретпен ойын қайталана береді. Қай команда бірінші болып аяқтаса, сол команда жеіңке жетеді.
Кім жылдам
Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Саптың ең алдында тұрған ойыншы кері бұрылмастан допты бассынан асырып келесі ойыншыға береді де өзі саптың соңына барып тұра қалады. Доп келесі ойыншыға, сосын одан кейінгі ойыншыға беріліп кете береді. Бастапқы тұрған оқушы қайтадан өз орнына келгенге дейін ойын жалғаса береді. Қай команда бірінші болса сол команда жеңеді.
Көп болып жүгіру.
Ойынға екі команда бір уақытта қатысады. Олар сөре сызығының жанында бір бағытқа қарап лек түзеп тұрады. Әр команданың сөре сызығынан 10-15 м қашық жерден айналып кері қайтатын белгі (жалауша) қойылады.
Белгі берілгеннен кейін командалардың ең алдында тұрған бір-бір ойыншысы жүгірген күйі қойылған белгіні айналып өтіп, өз командасына оралады да, өзінен кейінгі ойыншының қолынан ұстайды. Енді олар қол ұстасқан күйі бірге жүгіріп, белгіні айналып өтіп, тағы да өз командасына оралады. Бұларға енді үшінші ойыншы қосылады. Сөйтіп, ақыры команданың барлық ойыншылары қол ұстасып бірге жүгіретін болады. Жүгіруді ойын тәртібін бұзбай бірінші болып аяқтаған команда жеңеді.
Арқан тартыс
Ойынға ұзындығы 8-10 м екі ұшы түйілген арқан дайындалады. Арқанның қызыл мата байлаған жерін еденге сызылған белгі сызықтың үстіне дәл келтіреді. Команда екі топқа бөлініп, арқанның белгісінен бастап ұшына дейін қос қолдап ұстап тартып тұрады. Ойын жүргізушінің белгісі бойынша екі команда арқанды екі жаққа тартады. Ойынның мақсаты–екі команданың бір ойыншысын ортадағы сызықтан өз жағына тартып шығару. Ортаңғы сызықтан өтіп кеткен ойыншының командасы жеңіледі
Осымен ойынымыз аяқталуға таяу. Бүгінгі сайысымызды қорытындылау үшін сөз әділқазылар алқасына беріледі.
Өмірлеріңіздің әр күні осындай жеңістер мен сәттіліктерге толы болсын! Сау болыныздар!
Капитандар жарысы
Жарысатын қашықтықтың ұзындығы 10-15 метрдей болады. Капитандар жарысында екі команданың капитандары толық отырып жарысуы керек мәре сызығына бірінші болып келген ойыншы жеңеді
Нәтижесінде: