Сабақ жоспары
Тақырыбы: Атсыраудың тәсілдері.
Мақсаты: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту.
Өтілетін орын:
Өтілетін сынып:
Өтілетін күні:
Керекті құрал-жабдықтар: тоғызқұмалақ тақталары
Кіріспе бөлім: 15 мин №
Сабақ мазмұны
Уақыты
Әдістемелік нұсқаулар
Дайындық бөлімі:10-15 мин
Сапқа тұрғызу, түзел, тік тұр, сәлемдесу. Назар аударатын жаттығулар:оңға, солға , кері айнал.
Жүру барысында орындалатын жаттығулар:
а) екі қол жоғары, аяқ ұшында жүру;
ә) қол белде, өкшемен жүру;
б) қол алда, жартылай отырып жүру;
Жүгіру барысында орындалатын жаттығулар:
а)жеңіл баяу жүгіру
ә) оң жақпен жүгіру
б) сол жақпен жүгіру
г) тізені көтеріп жүгіру
Жалпы жетілдіретін жаттығулар:
1) б.қ аяқ иық көлемінде, қол белде, басты 1-4 оңға, 5-8 солға айналдыру;
2) б.қ аяқ иық көлемінде, қол иықта с.қ 1-4 шынтақты алдыға айналдыру, 5-8 шынтақты артқа айналдыру.
3) б.қ аяқ иық көлемінде,оң қол жоғары,сол қол төмен.с.қ1-2 оң қолды,3-4 қарама-қарсы орындау.
4) б.қ аяқ иық көлемінде, қол алда, с.қ 1-2 кеуде алдында керу,3-4кеудені оң жаққа бұрып қолды жазу,5-8 қарама-қарсы бағытқа орындау.
5) б.қ аяқ иық көлемінде, қол белде, с.қ 1-4 белді оңға, с.қ 5-8 белді солға айналдыру;
6) б.қ аяқ иық көлемінде, қол тізеде, с.қ 1-4 тізені ішке, с.қ 5-8 тізені сыртқа айналдыру.
7) б.қ аяқ иық көлемінде, қол белде, с.қ 1 екі қолды оң аяққа, с.қ 2 ортаға, с.қ 3 сол аяққа тигізу, с.қ 4 б.қ:
8) б.қ аяқ иық көлемінде, қол желкеде, отырып –тұру, санаққа;
9)б,қ аяқ қосулы, қол белде жеңіл секіру
2-3 рет
Оқушылардың спорттық киімдеріне назар аудару
Кеуде тік, алақан бір-біріне қарайды.
Кеуде мен аяқ түзу.
Кеуде тік, басты түзу ұстау керек.
Қолды толық алға айналдыру.
Қолды толық артқа айналдыру.
Қолды жоғары көтеріп, терең дем алып, дем шығару.
Барынша жылдам жүгіру.
Жаттығу жасау барысында көзді жұмбай, бір нүктеге қарап жасау
Жаттығуды толық орындау.
Тізені бүкпей, қол түзу қалыпта жасалу керек.
Барлығы бірге орындау керек.
“Атсырау” ережесі. Ойын аяқталуға жақындаған сайын әр ойыншының отауларындағы құмалақ таусыла бастайды. Әр құмалақ ұтып алынған сайын немесе тұздыққа түскен сайын қарсыластардың жүріс мөлшері кеми береді. Сондықтан ойын соңында қарсыластардың бірінің отауларында жүріс жасай алмайтын жағдай да кездеседі.
7.Ойыншылардың бірінің отауларындағы құмалақты бірінші таусып алып, жүріссіз қалуы – атсырау деп аталады.
8.Атсырауға ұшыраған ойыншының қарсыласы бұл жағдайда қосымша бір жүріс жасап,барлық құмалақтарды өз қазанына салып алады. Мысалы:
Осы тақтадағы жағдайда жүріс бастаушыдан. Ол №9 отаудағы 4 құмалағын таратады. Өз кезегінде қостаушы №1 отауға түскен 1 құмалақты жүреді. Бастаушы №9 отаудағы жалғыз құмалақты 1 отауға салады. Қостаушы кез келген отаудағы құмалақпен, мәселен, 1 отаудағы 1 құмалақпен жүріс жасайды. Сонда төмендегіше жағдай туындайды:
Енді қостаушы отауларындағы 8 құмалақты қазанына салып, ойынның есебін жүргізеді. Есеп 76-86. Қостаушы ұтты.
9.Егер “атсырау” жағдайында қосымша жүріс жүрілген кезде, құмалақтар амалсыздан қарсыластың отауларының біріне түсіп, жүріс беретін болса, ойын әрі қарай жалғаса береді.
Сонымен қатар ойыншы ойын барысында 82 құмалақ жинаса да, нәтиженің дәлдігі үшін ойынды соңына дейін ойнауы тиіс.
Қорытынды бөлім:
Оқушыларды сапқа тұрғызу, сабақтағы жетістіктерімен кемшіліктерін айту. Оқушыларды бағалау, қоштасу.
Негізгі бөлім
25 мин
5 мин
Оқушыларды ойын ережесімен таныстыру.