Тақырып: СЫҒЫП ШЫҢАРУ. БӨЛІМШЕЛЕР (SUBDIVIDE)
Практикалық жұмыс
Тапсырма. Subdivide пен Extrude құралдарын қолдана отырып текшелерден құралған үстел модельін жаса.
[pic]
Жұмыстың орындалу реті
1. Blender бағдарламасын іске қос. Жаңа сахна ашып оны «Стол» файлына сақтап қой (рис 5-1, а).
2. Z осі бойынша текшені қысып тақта пішініне келтір (рис. 5.1, б).
Ол үшін келесі әрекетті орында:
Масштабтау режиміне өту үшін S батырмасын, содан кейін Z батырмасын бас.
Тышқанды қозғалту арқылы биіктігін дәлдеп ал.
Өзгерісті қабылдау үшін тышқанның сол жақ батырмасын (ТСБ) бас.
[pic]
3. X осі бойынша өлшемін 1-ге арттыр (рис. 5-1, в). 3D-терезенің төменгі сол жақ бұрышындағы мәнің өзгеруін қадағала. Оны 2-ге дейін арттыр.
[pic]
4. Нысанды төменгі бөлігі анық, толығымен көрінетіндей етіп айналдырыңдар (рис. 5-2, а).
Ол үшін келесі әрекетті орында:
Тышқанның ортаңғы айналмалы батырмасын басып тұрып теректі бағытта бұр.
Нысан керекті қалыпқа түскенге дейін айналдырып, содан кейін бірақ тышқанның батырмасын жіберу керек.
Өзгерісті қабылдау үшін тышқанның сол жақ батырмасын (ТСБ) бас.
4. Нысанның төменгі бөлігін 64 бөлікке бөл (рис. 5-2, б).
Ол үшін келесі әрекетті орында:
Tab батырмасын басып редактрлеу режиміне көшу
Тышқанның оң жақ батырмасын (ТОБ) басып, бөліктерге бөлуге тиісті төменгі бөлікті ерекшелеу.
W батырмасын басып, контекстік мәзірді шақыр. Subdivide құралын 3 рет қолданып нысанды 64 бөлікке бөл. [pic]
A батырмасын басып, барлық элементтердің ерекшеленуінен қайтар
[pic]
6. Extrude құралын пайдалану арқылы бұрыштардағы қырларын белгілеп алып, үстелдің аяқтарын жасаңыз (рис. 5-2, с).
Для этого:
Тышқанның оң жақ батырмасын (ТОБ) басып сығып шығаратын бұрыштардағы қырларын белгіле
Сығып шығару режиміне (Extrude) ауысу үшін E батырмасын, содан кейін Z батырмасын басыңыз. Тышқанды қозғалту арқылы екі қырды ал. 3D-терезенің төменгі сол жақ бұрышындағы мәнің өзгеруін қадағала. Оны 2-ге дейін арттыр.
Өзгерісті қабылдау үшін тышқанның сол жақ батырмасын (ТСБ) бас.
A батырмасын басып, ерекшеленуді қайтар
Үстелдің келесі аяқтарына да осы әрекеттірді орында.
8. Нысанды айналдыру арқылы үстелді еден үстіне қой.
[pic]
9. Үстелдің алдыңғы, жоғары, жанынан қараған көріністерін қара. Көріністер келесі суреттегідей шығуы керек.
[pic]
9. Жұмысыңды F2 батырмасын басып сақта