Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.

Автор публикации:

Дата публикации:

Краткое описание: ...


Информатика пәнінің мұғалімдері:

Байшугулова Бакытгуль Кадырмендиновна


7 сынып

Оқушының саны - 15

Арқалық қаласы, Ш.Уәлиханов атындағы №1 жалпы орта білім беретін мектебі


. . 2016ж.

1.8 сабақ кабинет

Сабақтың тақырыбы

Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы.

Сілтеме

Power Point тапсырылымы

Жалпы мақсаты

Оқушыларды бағдарлама және алгоритм ұғымдарымен таныстыру, EV3 бағдарламасында жұмыс жасауын түсіндіру. Жоба құрылымына алгоритмді құруды үйрету. Топта жұмыс істеу кезіндегі ережелерді сақтау, ынтымақтастықа жұмыс істеуге баулу.

Міндеттері

1. Жаңа тақырыпты түсіну деңгейін анықтау;

2. Оқушылардың өздік жұмыстары арқылы білім беруге ықпал жасау;

3. Жаңа сабаққа белгілі бір ой денгейлерін ұштастыру.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

  1. Теорияны практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру.

  2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

Жаңа сабақ. Зерттеу, жүйелеу, түсіндіру, сұрақ-жауап, жеке топтық жұмыс.

Сабақтың көрнекілігі

Интерактивті тақта, әдістемелік құралдар, бағдарламалау тілінің шығу хронологиясы, «LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» бағдарламасы.

Тапсырмалар

Хронологиялық карта толтыру

Күтілетін нәтижелер

Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана алады.

Алған білімдерін өмірде, қалай қолдану керектігін, оны пайдаланудың мүмкіндіктерін тудыру, сабаққа деген қызығушылығын арттыру.

Кезеңдері

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

( 2 мин.)

Амандасу. «Датчик» арқылы 4 топқа бөлу (түс, жанасу, ультрадыбысты, гироскопиялық).

Оқушылар датчиктер атаулары арқылы топқа бөлінеді


Карточкалар [pic] , [pic] , [pic] , [pic]

Үй тапсырмасын тексеру (5 мин.)

Сәйкестендіру тест арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

Оқушылар жазып болған соң интерактивті тақтадан дұрыс жауаптарын тексеруге мүмкіндік алады.

Формативті бағалау

Парақшалар

Жаңа сабақ.

1.Ой қозғау

(3 мин.)


EV3 бағдарламасына оқушылардың назарын Интербелсенді тақтаға аудару.

«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» арқылы мағлұматтар алу тоқталу.

«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» арқылы мағлұматтар алады

[pic]

Формативті бағалау

Интер белсенді тақта, слайд

2. Топпен жұмыс. (15 мин.)

Қозғалу траекториясының алгоритмын құрып, топтар арасында алмасады (1-3, 2-4)

Оқушылар алған тапсырмаларды орындайды.

Формативті бағалау

П [pic] лакат

4. Сергіту сәті. (2 мин.)

[pic] қимыл арқылы орындау

Қимылдар арқылы бойларын сергіту


Бейне жазба

5. Компьютердегі тәжірибелік жұмыс.

(15 мин.)

«LEGO® MINDSTORMS® Education EV3» бағдарламасы арқылы жұмыс жасау.

[pic]

Формативті бағалау

Тапсырма жазылған парақшалар

Бағалау

Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау

Бағалау парақтарын толтырып, топ басшылары бағалайды

Формативті бағалау

[pic] [pic] Смайликтер

Үйге тапсырма.

§7 оқу. Өз бетттерімен роботтың қозғалуына алгоритм құрастыру.

Оқушылар үй тапсырмасын жазу



Кері байланыс.

Оқушыларға парақшалар үлестіру.

Оқушылар кері байланыс «Не білгім келеді, не білдім, не ұқтым»


Парақшалар