№ 11 сабақ
Сыныбы: Күні: Мүғалімі: Тексерген_____________
Сыныбы: Күні:
Сабақтың тақырыбы: «Алгоритмика» программасымен жұмыс.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: «Алгоритмика» программасымен жұмыс қалай жұмыс істеу туралы оқушыларға мағлұмат беру.
Тәрбиелілік: Оқушыларды өз бетімен жұмыс істеуге және уақытты ұнемдеуге тәрбиелеу
Дамытушылық: Сынақ жұмысын алу барысында оқушылардың ой-өрісін, білім-білік дағдыларын,
логикалық ойлау қабілеттерін дамыту;
Сабақтың түрі: Практикалық жұмыс
Сабақтың өту барысы:
Оқушыларды ұйымдастыру .
а) амандасу б) түгендеу
Үйге берілген тапсырманы тексеру .
Тапсырмаларды орындау
Сабақты бекіту.
Оқушыларды бағалау
Үйге тапсырма беру
Сабақты қортындылау
II. Үйге берілген тапсырманы сұрау. Логомирде салған суреттерін тексеру.
III. Практикалық жұмыс ( Логомирде)
Лого программаны жүктеу үшiн «Бастау -Логомир пиктограммасын басамыз Жүктеудi процесстiң тездету үшiн кез келген орнына шерту керек.
Мәзір формасымен жұмыс, форманы құру.
Мәзір формасымен жұмыс
Алдыңғы сабақта көргендей мәзір формасы [pic] батырмасы арқылы ашылады. Бұл мәзірде тасбақаның өзгеруіне көптеген мүмкіндіктер бар. Бұл форма тек қана тасбақаны «Киіндіру» үшін ғана емес, сонымен қатар жаңада бейнелер ойлап табуға болады.
Жаңа форма ойлап табу үшін.
Тасбақаның гардеробын көрейік:
[pic]
Форманың оң жағында айналдыру жолағы бар . Төмен және жоғары айналдырып, парақтауға болады . Жаңа формаларға қарағанда бос формаларда бар . Олар нүктелермен көрсетілген . Өзіне дайын формаларды өзіндікімен толықтырса болады. Ол үшін мынан шертіңіздер кез келген бос жерге сонда Форманың диалогтік терезесі пайда болады. Төменгі жақ терезесінде аты деген жерге форманың жаңа атын енгізу керек. Оған ат берілмесе онда оның нөмері болады оны төменгі жақтағы мәзір формасындағы суретке тышқанды үстінен апарсақ нөмері пайда болады.
[pic]
Сурет кішкентай төрбұрыштардан тұрады оларды біз пиксельдер деп атаймыз . Суретте пиксельдер көп болған сайын суреттің сапасы өте жақсы болады. Стандартты пиксельдердің саны 40-қа тең тігінен 40 , көлдеңінен былай қарағанда (1600). Бұл санды диалготік терезесінің оң жағында көруге болады. + және – батырмалары арқылы олардың пиксельдерін кішірейтіп үлкейтуге болады. [pic]
[pic]
Пиксельдерді үлкейткен сайын суретіміз экран бетіне симай қалады, сондықтан мысалы атымызды өзгертуге болады. Үстінде қап-қара төртбұрыш пайда болады соны қимылдату арқылы өзгертуге болады. Тағы да басқа батырмалармен танысайық:
[pic] батырмамыз айна тәріздес екінші бөлігін көрсетіп тұрады . Сурет солдан оңға дейін [pic] Бұд жағдай тасбақаның басы алдыға қарап тұрса, сіз басқа бағытта жүргіңіз келгенде пайдалануға болады.
[pic] батырмасы суреттің 900 бұрылуын қамтамасыз етеді. Суретті тышқанмен әр басқан сайын сағат тілімен бұрылады. Жұмысты аяқтағаннан кейін тасбақаның формасымен біткен кезде [pic] батырмасын басасыз. Сізге нәтижесі ұнамайтын болса, онда [pic] батырмасын басасыз.
1-жаттығу
Графикалық редактордың және форманың диалогтік терезесі арқылы жаңа формалар құрыңдар:
[pic] шар, [pic] саңырауқұлақ , [pic] құлпынай, [pic] апельсин, [pic] жүзім.
Өздерінің ойыншықтарынды ойлап табуға болады. [pic]
Графикалық редакторда шыршаның суретін салыңдар оны ойыншықтармен безендіріңдер.
[pic] құралын пайдаланып ойыншықтардың көшірмесін алыңдар.
Форманың көшірмелерін алу.
Жобаларда ұқсас қолданады, бiрақ бірдей емес формаларды пайдаланады. Мысалы, құс1 және құс2, ара1 және ара 2дiң ұқсас формаларының топтары болып келеді. Ұқсас формалардан басқа формаларды жасау үшін қажеттiлік пайда болады. Жасалған форманы ендi бұл жағдайда көшiрiп алу қажет, оны содан кейін редакцияланады
Көшіру үшін мәзір формасында жаңа форма таңдаймыз, содан кейін Редактор – Көшіру командасын орындаймыз. Бұл команда орындалғаннан кейін ештеңке өзгермейді, бірақ буферде сурет пайда болады. Бос формаға ауысып РЕДАКТОР-ВЕРНИ мәзір пунктін орындау керек. Жаңа формада көшірілген форма пайда болады.
Жаңа команда формасы.
«Жаңа команда » формасы тасбақаның кез келген формаға ауысуына мүмкіндік береді.
Нов_форма “птица1 Нф “пчела2
Нов_форма 9
Нф 11
Ескерту: команданы параметрден бос орын арқылы бөлу қажет.
2-жаттығу
Жаңа форма құрып [pic] жалаушаны, оның атын жалауша1 деп қойыңдар. Басқа формаға көшіріңдер өшіргіш қарындаш арқылы оны өзгертіңдер, мысалы былай [pic] оны жалауша2 деп атаңдар.
Тасбақалар мекенінде диалогтік терезесінде келесі нұсқауды орыңдандар: нф “флаг1 жди 2 нф “флаг2 жди 2.
Егер де ауыстырғыш «Көп рет (Много раз) » орындалса десеңіз соған қосқышты басасыз. Ок батырмасын басыңыз.
Тасбақаның үстінен тышқанмен басқан сәтте не пайда болады?
3-жаттығу
Үлкен құлыпты сарайдың үстіңгі төбесінде орналасқан жалаушалар жасауыңыз керек. Сарайды дайын формадан алуға болады, оны өзгерту керек үстіңдегі қара жалаушаларды алып тастаймыз. Тасбақаны сарай етіп өзгертеміз содан кейін оны үлкейтеміз [pic] қ ұралы арқылы. Тасбақаларды енгізіп олар жалауша болады ( [pic] батырмасы). Тасбақаларға команда береміз 1 тапсырма сияқты диалогтік терезесіндегі оларды сарайдың төбесіне орналастырыңдар. Егер де үлкейтіп кішірейту үшін құралдарды пайдаланамыз.
IV.Оқушыларды бағалау
V.Үйге тапсырма беру. Өткенді қайталау
VI.Сабақты қортындылау