«Символ жасау және редакциялау. Символдар библиотекасы оның түрлері» сабақ жоспары

Автор публикации:

Дата публикации:

Краткое описание: ...


Пәні:

Флеш анимация

Тобы:

2 п МК

Уақыты:

12.04.2016

Сабақтың тақырыбы:

«Символ жасау және редакциялау. Символдар библиотекасы оның түрлері»

Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:

А) ақпараттық құзыреттілік

Ә) коммуникативтік құзыреттілік

Б) проблеманы шешу құзыреттілігі



Символдар библиотекасы оның түрлерін меңгерту.

Нәтижеге қол жеткізу үшін топтағылармен топта қарым- қатынас орната білу.

Тапсырманы орындау үшін командалардың қайсысын меңгергенін, не меңгермегенін анықтау.

Сабақтың типі:

Аралас

Сабақта қолданылатын педагогикалық технологи

А) Педагогикалық қарым-қатынаста жеке тұлғаны ізгілендіру және демократияландырудағы негізделген технологиялар: ынтымақтастық, білім беруді ізгілендіру

Б) Дамыта оқыту технологиялары: оқу мен жазу арқылы сыни тұрғысынан ойлауды дамыту, дамыта оқыту

Сабақтың әдісі:

білім алу көзіне қарай топтастырылған әдістер: сөздік, көрнекілік, практикалық.

Пәнаралық байланыс:

Педагогика, ағылшын тілі, информатика

Оқыту құралдары:

Техникалық: компьютер, интерактивті тақта, видеопроектор

Программалық: MS Office пакеті, Macromedia Flash 8

Дидактикалық: үлестірме қағаздар, презентациялық материалдар т.б.


Оқытушының қызметі

Студенттің қызметі

Күтілетін нәтиже

Ұйымдастыру бөлімі


1.Амандасу

2.Оқушыларды түгендеу

1.Сәлемдесу

2.Орындарына отыру

Балалардың сабаққа дайындығы

Жаңа материалды меңгерту



Символдардың мәнін түсіндіңіздер деп ойлаймын. Символдар оқиғаға иілгіштік қосады. Автокөлік мысалында дөңгелектің айналуы сезілу үшін оны анимацияланған символ ретінде жасауға болады. Есіктің мауспен шерткенде ашылу үшін оны батырма ретінде жасауға болады. Символдардың құрамы мен түрін кез келген уақытта өзгерту мүмкіндігі Flash оқиғаларының мофидикациясына кеткен шығындарды үнемдеуге көмектеседі.

Символдардың 3 түрі бар: анимация (movie clip), батырма (button) және кескін (graphic):

- Кескін (graphic) 1-ақ кадрдан тұратын символ. Осыдан оның статикалық атауы шығады. Егер символ статикалық объектіні беріп тұрса, онда оны кескін ретінде жасау қажет (graphic).

- Батырма (button). Flash-та символдар түрін анықтайтын арнайы құрылғы батырмалар функциясы бар. Ол 4 кадрдан тұрады: Up, Over, Down, Hit. Олар батырмалардың келесі күйлерінен тұрады:

Up - батырмалардың қалыпты күйі.

Over - маустың меңзері батырманың үстінде орналасқан күйі

Down - меңзер батырманның үстінде орналасқан және маустың батырмасы басылып тұрған күйі

Hit - қолданушы кіріп шыққан сілтеме құрайтын батырма үшін қалыпты күй.

[pic]

1-сурет. Уақыттық шкала

Жаңа материалды ынтамен меңгеріп, қысқаша материалды дәптерлеріне түртіп алуы.





Жаңа материалды бекіту

[pic]

[link]  по Adobe Photoshop):


[pic]

  1. Исправьте с помощью ключевых кадров движение шара перед падением так, чтобы он не зависал над столом:


[pic]

  1. Готовое изображение сохраните в своей папке в формате *.fla

  2. Просмотрите готовый фильм, нажав сочетание клавиш +.

Готовое изображение


[pic]