10 сынып информатика тарау бойынша тесттер

Автор публикации:

Дата публикации:

Краткое описание: ...


I тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер

10 сынып. I нұсқа

[link] қандай портал:

A) ғылым порталы

B) есеп порталы

C) мектеп порталы

D)мемлекет порталы

E)дұрыс жауабы жоқ

21.Қ.Р Халықаралық бағдарламалар орталығының порталы:

A) www.bolashak.gov.kz

B) www.bolashak.gov.ru

C) www.gov.kz

D) www.edu.gov.kz

E) дұрыс жауабы жоқ

22.Қазақстандағы қазіргі заманғы білім порталы:

A) www.bilim.ru

B)www.obrazovanie.kz

C) www.edu.ru

D)www.nur.kz

E) дұрыс жауабы жоқ

23.Ресейдің жалпы білім беру порталы:

A) www.school.edu.ru

B) www.school.edu.kz

C) www..edu.uz

D) www.gov.kz

E) дұрыс жауабы жоқ

24.Дыбыстық ақпаратты не арқылы жеткіземіз?

A)таспа B)радио

C) журнал D)плакат

E)кітап

25.Ерте заманда адамдар ақпаратты сақтау үшін нені қолданған?

A)биді B)суреттерді

C)дыбысты D)флешканы

E)дискіні





















I тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер

10 сынып.II нұсқа

1.Ақпарат сөзі латын тілінен аударғанда қандай мағына береді?

A)түсіндіру, мазмұндау

B) келтіру, жабы

C) команда, есеп

D) технология, команда

E) дұрыс жауабы жоқ

2.Қоршаған ортада болып жатқан әр түрлі құбылыстарды не дейміз:

A)команда B)информатика

C)ақпарат D) есеп

E) әрекет

3.Ақпараттанудың негізгі нысаны:

A) ақпарат B)команда

C) есеп D)техника

E) дұрыс жауабы жоқ

4.Бізді қоршаған орта туралы мағлұматтар мен мәліметтер алу не деп аталады?

A)команда B)ақпарат алу

C)ақпарат жібері D)ақпаратты жою

E)ақпаратты қосу

5. Ақпарат қандай түрде беріледі?

A)команда, әрекет

B) таңба және сигналдар

C) 0мен 2

D) есептер, команда

E) дұрыс жауабы жоқ

6. Қазіргі қоғам не деп аталады?

A) ақпараттық қоғам

B)программалық қоғам

C) дамымаған қоғам

D) төменгі қоғам

E)жоғарғы қоғам

7. Адамнан да ерте туған құбылыс қалай аталады?

A)алгоритм B) ақпарат

C)программа D) компьютер

8.Білім ресурстарының біріккен жиынтығының сайты:

A) http://school-collection.edu.ru

B) http://edu.ru

C) www.gov.kz

D) www.bolashak.gov.kz

E)www.google.kz

9.Білім ресурстарының бірлескен терезесі:

A) www.gov.kz

B) http://school-collection.edu.ru

C) http://window.edu.ru

D) www.bolashak.gov.kz

E) www.edu.gov.kz

10.Информатика порталы:

A)info.ru.ru

B)www.inf.ww

C) www.gov.kz

D)www.informatika.ru

E) www.edu.gov.kz

11.Менің мектебім жобасы:

A) www.mektep-rk.kz

B) ww. rk.kz

C) www.gov.kz

D) www.edu.gov.kz

E) www.bolashak.gov.kz

12. Redline:

A) www.mektep-rk.kz

B) ww. rk.kz

C) www.gov.kz

D)www.redline.ru

E) info.ru.ru

13. Ақпараттық жүйенің жұмыс жасауға арналған техникалық жабдықтар кешені не?

A)программалық қамтамасыз ету

B) командалық қамтамасыз ету

C) математикалық қамтамасыз ету

D) техникалық қамтамасыз ету

E) физикалық қамтамасыз ету

14. Ақпараттық жүйенің мақсаттары мен міндеттерін жүзеге асыруға арналған математикалық әдістер:

A)ақпараттық қамтамасыз ету

B)математикалық қамтамасыз ету

C) программалық қамтамасыз ету

D)техникалық қамтамасыз ету

E)дұрыс жауабы жоқ

15. Есептеу техникасын қолдану арқылы ақпарат жүйесіндегі мақсаттар мен есептерді жүзеге асыруды қолдайтын программалар жиыны:

A)программалық қамтамасыз ету

B)математикалық қамтамасыз ету

C) ақпараттық қамтамасыз ету

D) техникалық қамтамасыз ету

E)дұрыс жауабы жоқ

16. Ақпараттық ресурастар:

A)математикалық технологиялар

B) ақпараттық технологиялар

C) есептер мен командалар

D) жүйелер мен есептер

E) дұрыс жауабы жоқ

17. Қазақстандағы қазіргі заманғы білім порталы:

A) www.bilim.ru

B)www.obrazovanie.kz

C) www.edu.ru

D)www.nur.kz

E) дұрыс жауабы жоқ

18. Ақпаратты ең көп ненің көмегімен аламыз?

A)сезу B) көру

C)есту D)дәм сезу

E) жөнелту

19. Ақпарат ұғымы қай тілден аударылған?

A)латын B)парсы

C)араб D) грек

E)орыс

20. Қазіргі қоғам не деп аталады?

A) ақпараттық қоғам

B)программалық қоғам

C) дамымаған қоғам

D) төменгі қоғам

E)жоғарғы қоғам

21. Көз бен экранның арақышықтығы неше болу керек?

A) 45-70 B)16-25

C)60-70 D)20-30

E)14-15

22. Талып қалғанда көмек көрсету:

A) токты өшіру

B)зақымданған адамды жарық жерге шалқасынан жатқызу

C) журналға есепке алу

D)жұмыс орын ретке келтіру

E) дұрыс жауабы жоқ

23. Электр тогымен зақымданғанда көмек:

A) токты ажырату

B) көзге арналған жаттығу жасау

C) жұмыс орнын ретке келтіру

D)есепке алу журналына тіркеу

E) дұрыс жауабы жоқ

24. Қандай да бір белгі бойынша ерекешеленген жүйенің бөлігі не деп аталады?

A)бағыныңқы жүйе

B)есептеуіш жүйе

C)программалық жүйе

D)командалық жүйе

E) дұрыс жауабы жоқ

25. Есептеу техникасын қолдану арқылы ақпарат жүйесіндегі мақсаттар мен есептерді жүзеге асыруды қолдайтын программалар жиыны:

A)программалық қамтамасыз ету

B)математикалық қамтамасыз ету

C) ақпараттық қамтамасыз ету

D) техникалық қамтамасыз ету

E)дұрыс жауабы жоқ































Тест кілті

I тарау. Ақпарат және ақпараттық үдерістер

10 сынып
























II тарау. Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы

10 сынып.I нұсқа

1.Хабарларды есептеуіш машиналар көмегімен сұрыптайтын жасанды тілдер тобы:

A) ақпарат

B)программалау тілдері

C) командалық тіл

D)техникалық тіл

E)дұрыс жауабы жоқ

2.Алғашқы пайда болған программалау тілдері қандай тізбектен тұрған?

A)0 мен 1

B)1 мен 2

C) командадан

D)символдан

E) әріптен

3.Фортран тілінің пайда болған уақыты

A)60 жылдары

B)50 жылдардың ортасы

C)90 жылдары

D) 2000 жыл

E) дұрыс жауабы жоқ

4.Кез келген есептерді шығаратын программалар жиынтығы:

A)программалық жабдықтама

B)командалық есеп

C) ақпарат

D)информатика

E) дұрыс жауабы жоқ

5.Программалау тілдері бөлінеді:

A)командалық, жүйелік

B)қосымша, негізгі

C)процедуралық, процедуралық емес

D)базалық, қызметтік

E) жалпы, жеке

6.Процедуралық тілдердәі екі түрі бар:

A) төмен деңдейлі, жоғары деңгейлі

B) логикалық, командалық

C) процедуралық, проц. емес

D)қосымша, негізгі

E) дұрыс жауабы жоқ

7.Процедуралық емес тілдердің бөлінуі:

A)процедуралық, командалық

B) декларативтік, нысанға бағытталған

C) қосымша, негізгі

D) логикалық, командалық

E) төмен деңдейлі, жоғары деңгейлі

8.Декларативтік тілдердің түрлері:

A) логикалық, командалық

B) төмен деңдейлі, жоғары деңгейлі

C) логикалық, функционалдық

D) қосымша, негізгі

E) дұрыс жауабы жоқ

9.Программалық жасақтаманың ең төменгі деңгейі:

A) жоғарғы деңгей

B) командалық деңгей

C)шектеусіз деңгей

D)базалық деңшей

E) дұрыс жауабы жоқ

10.BIOS -?

A)енгізу шығарудың базалық жүйесі

B)командалық әрекет

C) жасанды есеп

D)математикалық қамтамасыз ету

E) программалық қамтамасыз ету

11.Өтпелі деңгей:

A)базалық деңгей

B)жүйелі деңгей

C) соңғы деңгей

D)негізгі деңгей

E) дұрыс жауабы жоқ

12.Құжаттар мен амалдар орындауға арналған программалар жиынтығы не деп аталады?

A)командалық жүйе

B)нәтижесіз жүйе

C)амалдық жүйе

D)есептік жүйе

E) дұрыс жауабы жоқ

13. АЖ дегеніміз:

A)ақпараттық команда

B)амалдық жүйе

C) автоматты есеп

D)программалық есеп

E) дұрыс жауабы жоқ

14.Утилиттер деп:

A)белгілі бір қосымша қызмет атқаруға керекті программалар

B)компьютердің негізгі құрылғысы

C) шығару құрылғысы

D)енгізу құрылғысы

E) драйвер

15.Әрбір адамның амалдық жүйемен жұмыс істеуін жеңілдететін программалар:

A)амалдық жүйе

B)аспаптық команда

C) қызметші программалар

D)терезелік программа

E)утилиттер

16.Құрылымдық программалау қай жылы пайда болды?

A)90 жылдары

B)20 жылдары

C)30 жылдары

D)70 жылдары

E) дұрыс жауабы жоқ

17.Құрылымдық программалау пайда болған компания?

A) Microsoft

B) IT

C) Samsung

D) Apple

E) IBM

18.Модульдік программалау деп:

A)нысанға бағытталған программалау

B)программаны логикалық бөліктерге бөлу үдерісі

C)командаылық емес программалау

D)математикалық есептер

E) дұрыс жауабы жоқ

19.Өзара байланысқан негізгі нысандардан тұратын программалау тілі:

A)нысанға бағытталған

B)процедуралық

C)процедуралық емес

D)логикалық

E)командалық

20.Visual Basic тілі қандай программалау тіліне жатады?

A)процедуралық

B)нысанға бағытталған

C)логикалық

D) командалық

E)процедуралық емес

21.нысан жағдайының белгілі бір әрекетке жауап беруі не деп аталады?



A) нәтиже

B) бастау

C) оқиға

D) есеп

E) техника

22.Жаңа технологияның бірі:

A) бұлтты технология

B)командалық технология

C) есептеу техникасы

D) ЭЕМ тарихы

E) дұрыс жауабы жоқ

23.Бұлтты технология дегеніміз:

A) программалық код

B) қызмет көрсететін әр түрлі ұғымдардан тұратын үлкен тұжырымдама

C) қасиеттер командасы

D)процедкуралық команда

E) дұрыс жауабы жоқ

24.Компьютердегі программалық жасақтама құрамы не?

A)драйвер

B)утилита

C)программалық конфигурация

D) дұрыс жауабы жоқ

E) архиваторлар

25.Паскаль тілі қандай прог.тіліне жатады?

A)процедуралық

B)командалық

C)әрекеттік

D)логикалық

E)нысанға бағытталған






















II тарау. Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы

10 сынып.II нұсқа

1.Программалық жасақтама деңгейлері:

A) базалық, қызметтік, қолданбалы

B)қызметті ,қолданбалы

C) базалық ,қолданбалы

D)дұрыс жауап жоқ

E) көп деңгейлі

2. Құжаттар мен амалдар орындауға арналған программалар жиынтығы не деп аталады?

A)командалық жүйе

B) амалдық жүйе

C) нәтижесіз жүйе

D)есептік жүйе

E) дұрыс жауабы жоқ

3.Фортран тілінің пайда болған уақыты

A)60 жылдары

B) дұрыс жауабы жоқ

C)90 жылдары

D) 2000 жыл

E) 50 жылдардың ортасы

4.Кез келген есептерді шығаратын программалар жиынтығы:

A) информатика

B)командалық есеп

C) ақпарат

D) программалық жабдықтама

E) дұрыс жауабы жоқ

5.Программалау тілдері бөлінеді:

A)командалық, жүйелік

B)қосымша, негізгі

C) жалпы, жеке

D)базалық, қызметтік

E) процедуралық, процедуралық емес

6.Процедуралық тілдердің екі түрі бар:

A) қосымша, негізгі

B) логикалық, командалық

C) процедуралық, проц. емес

D) төмен деңдейлі, жоғары деңгейлі

E) дұрыс жауабы жоқ

7.Процедуралық емес тілдердің бөлінуі:

A)процедуралық, командалық

B) декларативтік, нысанға бағытталған

C) қосымша, негізгі

D) логикалық, командалық

E) төмен деңдейлі, жоғары деңгейлі

8. Құрылымдық программалау қай жылы пайда болды?

A)90 жылдары

B) 70жылдары

C)30 жылдары

D) 20 жылдары

E) дұрыс жауабы жоқ


9.Программалық жасақтаманың ең төменгі деңгейі:

A) базалық деңгей

B) командалық деңгей

C)шектеусіз деңгей

D) жоғарғы деңгей

E) дұрыс жауабы жоқ

10.BIOS -?

A) командалық әрекет

B) енгізу шығарудың базалық жүйесі

C) жасанды есеп

D)математикалық қамтамасыз ету

E) программалық қамтамасыз ету

11. Алғашқы пайда болған программалау тілдері қандай тізбектен тұрған?

A)0 мен 1

B)1 мен 2

C) командадан

D)символдан

E) әріптен

12. Өтпелі деңгей:

A)базалық деңгей

B)жүйелі деңгей

C) соңғы деңгей

D)негізгі деңгей

E) дұрыс жауабы жоқ

13. АЖ дегеніміз:

A) амалдық жүйе

B) ақпараттық команда

C) автоматты есеп

D)программалық есеп

E) дұрыс жауабы жоқ

14. Декларативтік тілдердің түрлері:

A) логикалық, командалық

B) төмен деңдейлі, жоғары деңгейлі

C) логикалық, функционалдық

D) қосымша, негізгі

E) дұрыс жауабы жоқ

15.Әрбір адамның амалдық жүйемен жұмыс істеуін жеңілдететін программалар:

A)амалдық жүйе

B)аспаптық команда

C) қызметші программалар

D)терезелік программа

E)утилиттер

16. Утилиттер деп:

A) шығару құрылғысы

B)компьютердің негізгі құрылғысы

C) белгілі бір қосымша қызмет атқаруға керекті программалар

D)енгізу құрылғысы

E) драйвер



17.Құрылымдық программалау пайда болған компания?

A) Microsoft

B) IBM

C) Samsung

D) Apple

E) IT

18. Паскаль тілі қандай прог.тіліне жатады?

A) логикалық

B)командалық

C)әрекеттік

D) процедуралық

E)нысанға бағытталған

19.Өзара байланысқан негізгі нысандардан тұратын программалау тілі:

A) логикалық

B)процедуралық

C)процедуралық емес

D) нысанға бағытталған

E)командалық

20.Visual Basic тілі қандай программалау тіліне жатады?

A)процедуралық

B) процедуралық емес

C)логикалық

D) командалық

E) нысанға бағытталған

21.Нысан жағдайының белгілі бір әрекетке жауап беруі не деп аталады?



A) нәтиже

B) оқиға

C) бастау

D) есеп

E) техника

22.Жаңа технологияның бірі:

A) есептеу техникасы

B)командалық технология

C) бұлтты технология

D) ЭЕМ тарихы

E) дұрыс жауабы жоқ

23.Бұлтты технология дегеніміз:

A) программалық код

B) қызмет көрсететін әр түрлі ұғымдардан тұратын үлкен тұжырымдама

C) қасиеттер командасы

D)процедкуралық команда

E) дұрыс жауабы жоқ

24.Компьютердегі программалық жасақтама құрамы не?

A) программалық конфигурация

B)утилита

C) драйвер

D) дұрыс жауабы жоқ

E) архиваторлар

25. Модульдік программалау деп:

A)нысанға бағытталған программалау

B) дұрыс жауабы жоқ

C)командаылық емес программалау

D)математикалық есептер

E) программаны логикалық бөліктерге бөлу үдерісі























Тес кілті.

II тарау. Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы

10 сынып.
























III тарау. Алгоритмдеу және программалау

10 сынып.I нұсқа



1.Алгоритм дегеніміз:

  1. базалық немесе жүйелік, қызметтік, қолданбалы түрінде орындау

  2. программа пакеттері

  3. орындалатын іс-әрекеттің немесе есептің нәтижеге жету жолын реттелген тізбектер түрінде орындау

  4. ЭЕМ-ге қажетті программалар

  5. Барлық жауап дұрыс емес

2.Программалау тілі-

  1. Алгоритмдерді және алгоритмдік тілде жазылған амалдар тізбегін орындау үшін қолданылатын, компьютерге түсінікті арнайы тіл

  2. Белгілі бір типтегі есептеуіш машиналар кластарына арналған, оның апараттық құралдарының жан- жақты қызметін, сонымен қатар қолданушының есептеу ресурстарына мұқтаж кез- келген есептерін шығаруды жүзеге асыратын программалар жиынтығы

  3. Әрбір адамның амалдық жүйемен жұмыс істеуін жеңілдететін программалар тобы

  4. Нақты құрылғылармен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін нақты программа

  5. Барлық жауап дұрыс емес

3.Format (пішін) мәзірі-

  1. Пішіндер мен басқару элементтерінің орналасуы мен өлшемдік қасиеттерін береді

  2. Нысандарды көшіруге, қиып алып қоюға болады және іздестіруші Find бұйрыңы орналасқан

  3. Жобаға кіретін бірнеше файлдар тізімін көрсетеді

  4. Басқару элементтері тіркеліп және жойылып отырады

  5. Мультимедиялық компоненттерді қосуға болады

4. Run (іске қосу) мәзірі арқылы-

  1. Программаларды іске қосуға және тоқтатуға болады

  2. Нысандарды көшіруге, қиып алып қоюға болады

  3. Элементтерді жойып отыруға болады

  4. Тақырып жолында жобаның аты және үш негізгі батырмаларды орналастыруға болады

  5. Терезелерді каскадтық түрде орналастыруға болады

5. TextBox (Мәтіндік өріс)-

  1. Қосымшаға әртүрлі ақпарат енгізу және шығару үшін қолданылатын компонент

  2. Кейбір әрекеттерді орындау үшін қолданады, мысалы, программаны іске қосу және оны тоқтату үшін

  3. Сөздерді немесе жазуларды автоматты түрде батырмаға сиятындай етіп өзгертеді

  4. Элементтің қасиетін өзгертуге, жылжытуға болады

  5. Барлық жауап дұрыс емес

6. BackColor-

  1. Батырмаға жазу орнатады

  2. Қатардың номерін анықтайды

  3. Батырманың түрін орнатады

  4. Батырмаға түс беру

  5. Барлық жауап дұрыс емес

7.Интерфейс дегеніміз не?

  1. Айнымалыны хабарлау

  2. Шартты операторлар арқылы мәтінді тексереді

  3. Барлық әрекеттерді тез есте сақтайды

  4. Компьютерде сақталған қолданушының енгізген ақпараттарымен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін құралдар мен ережелердің жиынтығы

  5. Барлық жауап дұрыс емес

8.Арнайы программалау тілі арқылы негізделіп жасалатын:

А.ақпарат

В.алгоритм

С.программа

Д.команда

Е.әрекет

9. Цикл дегеніміз-

  1. Салыстыру белгісінен тұратын екі арифметикалық өрнектің бірігуі

  2. Бір әрекеттің бірнеше рет қайталануы

  3. Оператордың жазылуы

  4. Циклдің басқарушы құрамы

  5. Барлық жауап дұрыс емес

10.Күрделі шарт дегеніміз-

  1. Салыстыру белгісінен тұратын екі арифметикалық өрнектің бірігуі

  2. NOT, AND, OR операцияларынан тұратын логикалық өрнектер

  3. Күрделі шарт тармақталу алгоритмнен тұрады

  4. Мәндерді енгізу және бұйрықтың орындалуы үшін терезенің ашылуы

  5. Программаның тоқтаған жерінен бастап өрнекті және мәндерді көру үшін терезенің ашылуы

11.Жиым (массив) дегеніміз- ол...

  1. Әріптер тізбегі

  2. Жиыншалар тізбегі

  3. Сандар тізбегі

  4. Бір атауға біріктірілген бір типті шамалардың реттелген тізбегі

  5. Әріп пен сандар тізбегі

12.Алгоритмнің әрбір қадамы анық болса, ол қандай қасиеті?

  1. нәтижелік

  2. үзікітілік

  3. анықтылық

  4. жалпылық

  5. дұрыс жауабы жоқ

13.Алгоритмнің басы мен соңын белгілейтін фигура:

  1. эллипс

  2. шаршы

  3. ромб

  4. паралелограм

  5. трапеция


14.Визуал Бейсик тілінің авторы:

  1. Б.Паскаль

  2. Н.Вирт

  3. С.Гибсон

  4. А.Лавлейс

  5. Бэббидж

15.Визуал Бейсик тілі қандай тіл?

  1. Процедуралық

  2. Процедуралық емес

  3. Логикалық

  4. Обьектіге бағытталған

  5. Дұрыс жауабы жоқ

16.Визуал Бейсикте орындалған тапсырмалар не деп аталады?

  1. Программа

  2. Жоба

  3. Команда

  4. Әрекет

  5. Синтез

17.Программа тілін машина тіліне аударатын программа не?

  1. Транслятор

  2. Команда

  3. Ақпарат

  4. Алгоритм

  5. Программа

18.Нысанның әдісі дегеніміз:

  1. Нысанның пішімі

  2. Нысанның атқаратын іс әрекеті

  3. Қасиеті

  4. Дұрыс жауабы жоқ

  5. Командасы

19.VB тілін іске қосу үшін:

  1. Пуск-Viasual basic

  2. Cтандaртные-Visual Basic

  3. Транслятор- Visual Basic

  4. Дұрыс жауабы жоқ

  5. Visual Basic

20. Visual Basic іске қосқа терезесі қандай қосымшалардан тұрады?

  1. New(Standart.exe), Existing, Recent

  2. Recent, VB

  3. Comp, Sent

  4. File,Run

  5. Дұрыс жауабы жоқ

21.Пішін терезесі:

  1. Project

  2. Caption

  3. Form

  4. Windows

  5. IDE

22.Пішін(Form) қандай форматпен сақталады?

  1. Mp3

  2. .doc

  3. .frm

  4. .pptx

  5. .xls

23.Егер программада қасиеттер терезесі жоқ болса, оны қай менюден шақырамыз?

  1. View-Properties

  2. Run-Properties

  3. File-Toolbox

  4. Debug-Run

  5. Дұрыс жауабы жоқ

24.Қасиеттер терезесі:

  1. Toolbox

  2. Properties

  3. Run

  4. Window

  5. Debug

25.Құрал-саймандар тақтасы:

  1. Toolbox

  2. Window

  3. View

  4. Query

  5. Edit



III тарау. Алгоритмдеу және программалау

10 сынып.II нұсқа

1.Алгоритм қай ғасырда пайда болды?

A.IX B.X

C.XI D.XX

E.XXI

2.Обьектіге бағытталған програмалау тілін көрсет:

A.Паскаль

B.Си

C.Визуал Бейсик

D.Ку Бейсик

E.дұрыс жауабы жоқ

3.Визуал Бейсик тілі қай жылы пайда болды?

A.1789 B.1990

C.1994 D.1991

E.2000

4.Нысан күйінің өзгеруі не деп аталады?

A.әрекет B.оқиға

C.команда D.алгоритм

E.программа

5.Программа тілін тізбектей аударатын транслятор түрі:

A.интерпретатор B.ассемблер

C.команда D.программа

E.дұрыс жауабы жоқ

6.Визуал Бейсик программасының терезесі тұрады:

A.команда, программа, есеп

B.пішін, қасиеттер терезесі, құралдар, жоба терезесі, тақырып, менюлер

C.тақырып, меню

D. команда, қасиеттер

E.дұрыс жауабы жоқ

7.Toolbox ?

A.қасиеттер терезесі

B.құрал саймандар

C.жобалар

D.меню қатары

E.файлдар

8.Дайын жобаның нәтижесін көру үшін:

A.Run, F5 B.File,F4

C. Debug,F1 D. Help, F9

E.Shaift+Alt

9. Түс өзгерту қасиеті:

A.Font B.Back Colot

C.Caption D.Size

E.Text

10.Бұйрықтық батырма:

A.List Box

B.Text

C.Common Button

D.Label

E.Form

11.Form тақырыбын өзгертетін қасиеті:

A.Size

B.Color

C.Caption

D.Visible

E.Enabled

12.Нұсқаушы обьектісі:

A.Pointer

B.TextBoxTimer

C.Chape

D.Picture

E.Frame

13.Айналдыру жолағы нысаны:

A.Button

B.ScrollBars

C.Timer

D.Label

E.List Box

14.Option Button?

A.мәтіндік өріс

B.ауыстырып қосқыш

C.жазу

D.айналдыру жолағы

E.дұрыс жауабы жоқ

15.Пішінге бірнеше қатарлардан тұратын тізім шығару обьектісі:

A.Pointer

B.ListBox

C.Option Button

D.Text

E.Label

16.Picture нысанының қызметі:

A.мәтін жазады

B.дыбыс қосады

C.сурет енгізеді

D.жақша орнатады

E.белгі қояды

17.Пішінді(Form) екі рет шерткенде пайда болатын оқиға:

A.Form_Click B.Form_Load

C.Project_Click D.дұрысы жоқ

E.Click

18.Кодтарды яғни оқиғаларды ашу және жабу процедуралары:

A.Begin, End

B.Input, Output

C.Private Sub, End Sub

D.Sub, End

E.дұрысы жоқ

19.Функция деген не?

A.нәтижені қайтаратын процедура

B.командалық процедура

C.программалық процедура

D.дұрысы жоқ

E.алгоритмдік процедура

20.Функцияның процедурасы қандай қызметші сөз арқылы жазылады?

A.IN B.End

C.Then D.AS

E.If

21.Тінтуірдің көмегімен шақырылатын екі оқиға қандай?

A.Click, DBLClick

B.Form, Load

C.Pset, If

D.Key,Preview

E.дұрысы жоқ

22.Тінтуірдің батырмасын өздігінен басқанда шақырылатын оқиға?

A.MouseDown B.DownMouse

C.Control D.Button

E.TextBox

23.Mouse Move оқиғасы қалай шақырылады?

A.екі рет шерткенде

B.тінтуірді қозғағанда

C.айналдырғанда

D.дұрыс жауабы жоқ

E.өздігінен басқанда

24.{абарлау терезесі:

A.Image B.List Box

C.MsgBox D.Label

E.Button

25.Debug менюнің қызметі:

A.экранды тазалау

B.нәтиже шығару

C.қатені тексеру

D.жобаны құру

E.жобпаны ашу





































Тест кілті.III тарау. Алгоритмдеу және программалау

10 сынып.
























IV тарау. АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

10 сынып.I нұсқа


1. «Виртуалды» термині қай тілден шыққан ?

A. латын тілінен шыққан

B. орыс тілінен шыққан

C. болгар тілінен шыққан

D. неміс тілінен шыққан

E. дұрыс жауап жоқ

2.Компьютерлік графиканың екі бағыты:

A.команда және әрекет

B.бейнені құру мен бейнені өңдеу

C.программа және есеп

D.дұрыс жауабы жоқ

E.өзгерту және жою

3. «Виртуалдық ұғымын» қай институтта ойлап шығарды?

A.ЛосАнджелес

B.Колифорния

C.Қытай

D.Массачусетс

E.Москва

4. «Виртуалдық ұғымы»

Қай жылдары пайда болды?

A.60 ж соңы

B.80 ж соңы

C.70 ж соңы

D.90 ж соңы

E.40 ж соңы

5.Тиісті жағдайда қандай да бір мақсат үшін нысандар, субьектілер, еліктеу көмегі арқылы міндетті немесе болуы мүмкін құбылыстарды не дейміз?

A.ақпарат

B.виртуалдық

C.программа

D.команда

E.алгоритм

6.Нысанның түп нұсқасын танып білу мақсатымен құрылған үлгілер не деп аталады?

A.алгоритм

B.модельдер

C.команда

D. суреттер

E.есептер

7.Үш өлшемді сахна мен нысандарға негізделген қызіргі уақыттағы анимация бағыты:

A.команда

B.алгоритм

C.3д анимапция

D.модельдеу

E.шынайылық

8.Үш өлшемді графика құратын бағдарламалар:

A.3D max, Blender, Wing 3D,Maya

B.Paint, Gimp

C.Photoshop

D.After ffects, Corel Draw

E.дұрыс жауабы жоқ

9.Үш өлшемді компьютерлік граафиканы құруға арналған программа:

A.Photoshop

B.Blender

C.Paint

D.Corel Draw

E.Viasual Basic

10.Blender программасының терезесінің бөліктері:

A.мәзірлер, 3D көрінісінің терезесі, батырмалар панельі

B.тақырып жолы, меню жолы

C. қалып күй жолы, есептер тақтасы

D.жабу терезесі, команда

E.дұрыс жауабы жоқ

11.Блендер сахнасындағы нысандар:

A.нұсқауыш, тақта

B.текше, шам, камера

C.команда, программа

D.қасиеттер терезесі, құрал саймандар

E.түстер терезесі, команда

12.Текше ол:

A.терезедегі көрініп тұрған нысан

B.командалық нәтиже

C.құралдың жабылуы

D.дұрыс жауабы жоқ

E.батырмалар қатары

13.Сахнадағы құрылған нысандарды сурет деп айтпаймыз оны Блендерде былай атайды:

A.рендеринг

B.текше

C.камера

D.команда

E.есеп

14.Нысанды ерекшелеу үшін басылатын перне?

A. Е батырмасы

B. А батырмасы

C. С батырмасы

D. О батырмасы

E. Х батырмасы

15.Программаны жабу кезінде құжатты сақтау туралы ақпарат шығама?

A.шығады

B. мүмкін

C.шықпайды

D.командада жазылады

E.дұрыс жауабы жоқ

16.Блендердегі жұмыс екі режимде істейді:

A. File, Run

B.Debug, File

C.Edit Mode, Object Mode

D.Render, Time

E.дұрыс жауабы жоқ

17.Бір нысанды өзгерту арқылы басқа нысанның пайда болуын не деп атаймыз?

A.суреттер

B.примивтивтер

C.дыбыстар

D.графика

E.дұрыс жауабы жоқ

18.Сахнаға керекті нысандарды қай менюден шақырып аламыз?

A.Add

B.File

C.Edit

D.Debug

E.Help

19.Сахнада отырып екі режимнен бір біріне ауысу үшін басылатын перне:

A.Delete B.Tab

C.Esc D.Home

E.End

20. G, S, R батырмаларының қызметі:

A.биіктік, бұрыш, көлемін өзгерту

B.жою, жабу, жоғалту

C.ашу, командалық

D.пернелік, жасандылық

E.дұрыс жауабы жоқ

21.Сығып шығару құралы не?

A.Exe

B.Extrude

C.File

D.Mode

E.Edit

22.Созып шығару батырмасы:

A. D

B. E

C. A

D. S

E. W

23.Нысанды қозғалту кезінде нақты бір биіктікке созу кезінде басылатын перне:

A. Alt

B. Shift

C. Ctrl

D. Delete

E. Enter

24.Subdivide?

A. бөліну

B.жабу

C.жою

D. қысқарту

E. енгізу

25.Екі нысанның әртүрлі жақтарымен бір біріне қосылуынан бөлініп шығатын жаңа нысанды жасау не деп аталады?

A. Difference

B. Edit

C. Mesh

D. Cut

E. Paste
















IV тарау. АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

10 сынып. II нұсқа


1. ‘Virtualis’ сөзі ұандай мағына береді?

A.мүмкін болатын, қолданылатын

B.әрқашан, жақсы

C.түрлендіру, алмасу

D.қателік, кедергі

E.дұрыс жауабы жоқ

2.Виртуалдық терминін жаңа компьютерлік өнімдерге пайдаланған ғалым?

A.Б.Паскаль

B.Ж.Ланье

C.Н.Вирт

D.А.Лавлейс

E.Бэббидж

3.Декарттық кеңістіктің үш осьі:

A. A,B,C

B. R,T,S

C. X,Y,Z

D. X,C,V

E. B.N,Z

4.Бірқалыпты кеңістікті компьютерде модельдеу орталығы не?

A. үшөлшемді

B.екіөлшемді

C.бірөлшемді

D.графикалық

E.дұрыс жауабы жоқ

5. Үшөлшемді сахна мен нысанарға негізделген қазіргі уақыттағы анимация бағыты?

A. graf

B. 3d анимация

C. 2g

D. сурет

E. графика

6.Блендер программасындағы текше, шам, камера не деп аталады?

A.сахнадағы нысандар

B. обьектілер

C. суреттер

D. әріптер

E. жазулар

7. Сахнаға жаңа нысан қосу үшін басамыз:

A. Ctrl+Alt

B. Shift+A

C. Alt+F4

D. Ctrl+F9

E. дұрысы жоқ

8. Нысандарды жөндеу режимі:

A. File

B. Debug

C. Edit Mode

D. Render

E. Shoud

9. Extrude қандай құрал?

A.айналдыру

B.сығып шығару құралы

C.енгізу

D. жою

E. кесу

10.Бөліну:

A. Subdivide

B. End

C. Delete

D. Caption

E. Edit

11.Blender-дегі үш бульдік операция:

A. жою, біріктіру

B. кесу, көшіру

C. қиылысу, бірдейлілік, әртүрлілік

D. жалпылық, нақтылық

E.дұрыс жауабы жоқ

12. Айналық бейнелеу:

A. Mirror

B. Detect

C. Const

D. V ar

E. Extrude

13. Curve модификаторының қызметі:

A. жою

B. кесу

C. нысанды қисайту

D. көшіру

E. қою

14. Нысанға модификатор қолдану үшін:

A. Add-Delete

B. Modify-Modifier List

C. Copy- Paste

D. Cut-Modifier

E. дұрыс жауабы жоқ

15. Текстура деп:

A. материалды құрайтын бағдарлы элементтер

B. материалды жоятын элемент

C. материалды өзгертеді

D. материалды кеседі

E.дұрыс жауабы жоқ

16. Виртуалдық ұғымы»

Қай жылдары пайда болды?

A.60 ж соңы

B.80 ж соңы

C.70 ж соңы

D.90 ж соңы

E.40 ж соңы

17. Тиісті жағдайда қандай да бір мақсат үшін нысандар, субьектілер, еліктеу көмегі арқылы міндетті немесе болуы мүмкін құбылыстарды не дейміз?

A.ақпарат

B.виртуалдық

C.программа

D.команда

E.алгоритм

18. Текше ол:

A.терезедегі көрініп тұрған нысан

B.командалық нәтиже

C.құралдың жабылуы

D.дұрыс жауабы жоқ

E.батырмалар қатары

19. Сахнадағы құрылған нысандарды сурет деп айтпаймыз оны Блендерде былай атайды:

A.рендеринг

B.текше

C.камера

D.команда

E.есеп

20. Нысанның түп нұсқасын танып білу мақсатымен құрылған үлгілер не деп аталады?

A.алгоритм

B.модельдер

C.команда

D. суреттер

E.есептер

21. Сығып шығару құралы не?

A.Exe

B.Extrude

C.File

D.Mode

E.Edit

22. Blender программасының терезесінің бөліктері:

A.мәзірлер, 3D көрінісінің терезесі, батырмалар панельі

B.тақырып жолы, меню жолы

C. қалып күй жолы, есептер тақтасы

D.жабу терезесі, команда

23. «Виртуалдық ұғымын» қай институтта ойлап шығарды?

A.ЛосАнджелес

B.Колифорния

C.Қытай

D.Массачусетс

24. Компьютерлік графиканың екі бағыты:

A.команда және әрекет

B.бейнені құру мен бейнені өңдеу

C.программа және есеп

D.дұрыс жауабы жоқ

E.өзгерту және жою

25. Үш өлшемді графика құратын бағдарламалар:

A..3D max, Blender, Wing 3D,Maya

B.Paint, Gimp

C.Photoshop

D.After ffects, Corel Draw

E.дұрыс жауабы жоқ



















Тест кілті.IV тарау. АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР

10 сынып.